HOME ABOUT ME TUTORIALS FREEBIES LINKIES INSTAGRAM

12 Days more until result come out




Assalamualaikum,

Result SPM makin hari makin hampir. Sapa tak peduli pasal result dia angkat tangan? Hahaha, mana ada orang tak peduli walaupun pelajar yang duk kelas belakang sekali kann? Semuanya nak yang terbaik. Emmm.

Ohh yaa, korang yang dah pernah atau tak pernah atau tengah tunggu result pernah dak mimpi mengenai result hampa? Apaa pernah? Hampa mimpi apa? Aku pernah mimpi jugak. Tapi kali ni awai gila aku mimpi. Kalau tidak dua tiga hari sebelum nak ambil result ni dakk, dua bulan lagi nak ambil result dah mimpi. Mimpi pasal subjek akaun lakk tuu. Dah la subjek tu yang aku target A tapi apakan daya. Soalan dia macam nak mampus. Study apa yang target ja banyak tapi soalan KBAT yang tah apa apa yang masuk. Sedih yakmat sangatttt.

Haaa, ni ada lagi 12 hari mai la kita pakat pakat berdoa dan meminta kepadaNya agar semuanya berjalan dengan lancar.

May Allah ease everything for #batch97 ,
Bismillahirahmanirahim. Ya Allah kau kurniakanlah keputusan yang cemerlang kepada calon KC109A022 dalam SPM pada tahun 2014. Amin

4 comments:

Anis Farhana said...

Saya tak pernah mimpi pasal result pun hahaha. Tapi pernah la mimpi pergi sekolah nak amik result tapi cikgu xdan bagitau result hehe.

Good luck awak :)

Nisaa Razie said...

Anis Farhana Hehe, awak pun. Good Luck juga for this 3rd of March :)

aku terasing said...

kita debar jgk huhu cuak

Nisaa Razie said...

@aku terasing kannn? Emm ketaqq gilaa

Template By NisaaRazie