HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

New Design


2013 vs 2015
Assalamualaikum. Apo kabo?

Alhamdulillah la kalau korang sihat. Seriau juga ' kot kot ' tak sihat ke ape ke kann? Yelaa, sekarang dah musim kemarau. Jadi jangan lupa dengan apa yang PM kita sampaikan dekat twitter. Tak tahu? Okayy mai nak habaq maiii.


Yeee, itulah " TIPS KEKAL SIHAT " daripada Perdana Menteri kita.
Okay, berbalik pada tajuk asal. Hampa nampak dak gambaq hat awai tu? Nampak kan? Good.
Sebenarnya Nisa ni dah lama stop blogger apa semua ni since Nisa ' couple ' zaman sekolah dulu. Lepas tuu memang tak ingat apa dah laa. Yelaaa buah hati duk sekelas dengan kita memang tak sempat la nak blogging asyik hadap phone jaa. Hahaha

K, sebenarnya Nisa dah tukar skins blog atau lebih tepat dah tukar template dari Classic Template kepada Template Style yang direka sendiri oleh tuannya dengan menggunakan tutorial daripada blogger blogger handal serta coding tutorial kat blog sendiri.

Alhamdulillah, design blog yang baru ni lebih ringan berbanding dengan design blog tahun 2012. Design ni juga merupakan design bagi bulan Mac. Bulan yang paling bermakna " weeeee! " bukan untuk results SPM yang bakal keluar tak lama lagi naihh. Tapi sebab lain. Hahaha.

Awaa awaa semua boleh bandingkan sendiri kepantasan dan berat blog 2012 vs 2015 serta design blog 2013 vs 2015

2012
2015
2013
Sebelum siap sepenuhnya
2015. COMPLETE!
p/s : sebelum ni Nisa guna link blog nysnyesa.blogspot.com dan tahun 2013 baru Nisa tukar kepada nisaaanisaa.blogspot.com. Sebab kenapa tukar? I tak ingat. Maaf.

No comments:

Template By NisaaRazie