HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Bacaan Yasin dan solat hajat untuk pelajar PMR & SPM

Hi readers ^^
Kelmarin sekolah SMK Hutan Kampong telah mengadakan bacaan yasin dan solat hajat untuk para pelajar yang bakal menduduki peperiksaan PMR dan SPM , so semua pelajar pun kena baca yasin and solat hajat la . Btw , aku and geng minta sesuatu time doa selepas solat hajat . Perghh , memang kusyuk gila beb ! Aku juga mendoakan untuk si dia , bagus tak aku :P hee . Sekarang tiba masanya untuk aku wish dekat geng PMR yang bermula dengan ;
Good luck Mr H , btw i hope your results is better than your trial exam last month .
 Kau budak selangor , kau baik , kau cantik , kau kakak angkat aku tapi kadang² aku tak rasa yang aku ni adik angkat kau . Walau bagaimanapun aku ucapkan kau selamat menjawab exam esok ^^
 Budak comel ni kak angkat aku juga , tapi aku jarang contact dia . Kebanyakkan kak angkat yang aku ada , dialah satu²nya yang betul aku anggap kakak . Btw , aku harap dia success nanti ^^
Kepada sesiapa yang tak da dalam ni \bakal menjawab PMR/ jangan kecewa ekk , kau pun aku wish juga . Selamat menjawab okay ^^

No comments:

Template By NisaaRazie