HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Campign Time ; part 1


Hi readers ^^ 
Hari ni aku dah kembali di alam blogger , sesudah sekian lama aku tidak membukanya . Kini , aku akan start dengan pelbagai cerita2 menarik yang mungkin akan aku kongsikan bersama anda .

Campign - Khamis ; 15 Sept 2011

Tepat jam 7.50 pagi , aku serta genk perkhemahan memulakan dengan mendaftarkan diri masing2 di kaunter pendaftaran . Kemudian , sessi Ice Breaking bermula . Best sioot and then cikgu2 pun membahagikan kami di dalam kumpulan . Ohh ya ! Dalam banyak2 kumpulan , kumpulan aku paling tidak sporting . Lantak kau lahh , btw kami pun mulakan dengan memasang khemah bagi aktiviti kedua kami . Tanpa melengahkan masa , aku and genk pergi makan makanan *free . Kemudian , sehampir2nya masuk waktu solat aku pun pergi ke surau . Sebelum tibanya hampir waktu Maghrib , aku and genk mulakan dengan aktiviti beriadah . Yang tu lagi power denghan cara bersukan ~ Perghh, memang terbaik . Tepat jam 12 tengah malam kami semua tengok bunga api yang diadakan di padang SMK Hutan Kampong . Kemudian time duduk dalam khemah , kumpulan aku fight dengan genk sebelah khemah tu . Yang tu lagi lahh , memang terbaikk3lah ! Btw , aku dah mengantuk and nak pergi tidur . Okay baii !                       

No comments:

Template By NisaaRazie