HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Campign & Hari Kokurikulum


Hi readers and Selamat Petang ^^

Apa khabar followers Nisa Sayakinie Bs.com? Aku harap kau sihat2 sentiasa , btw minggu ni aku busy dengan campign and hari kokurikulum yang akan diadakan pada 15-17 September 2011 dan bersambung dengan program Hari Kokurikulum pada pukul 7.30-2.00 petang hari Sabtu . Yeah ! 1st time aku nak pergi ber'campign kat sekolah menengah and ber'suka ria pada Hari Kokurikulum nanti ^^ Kepada sesiapa yang nak join juga Hari Kokurikulum SMK Hutan Kampong dijemput hadir untuk memeriahkannya . Aku juga nak bagi tahu bahawa aku tak akan online and update entry pada hari berikut , kau faham kan kenapa? Okay , btw hari AHAD dan ISNIN ni aku cuti . 1 cuti Hari Malaysia yang jatuh pada hari Jumaat and ia digantikan dengan hari Ahad dan 1 lagi cuti peristiwa sebab sekolah aku buat Hari Kokurikulum pada hari Sabtu tuhh . Wahh ! cuti sakanlah budak sekolah aku tuhh , haha . Okaylah , aku pun nak siap peralatan nak pergi ke campign nanti ^^ K byep sayang2ku sekalian ^^

No comments:

Template By NisaaRazie