HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Webbie dengan budak comel


Hi readers and salam sejahtera ^^

Okay , hari ni aku bored gila sampai tak tahu nak buat apa and last aku ambil keputusan ke group kat facebook dan minta link blog ahli2 group tersebut . Ohh yea , korang memang baik hati *ayat bodek . Lepas tu aku bored lagi and boyfie aku suruh offline facebook . Okay , aku off -__-' and ada budak kecik ni ajak aku webbie dengan dia . Ya ,aku on ja . . Bila webbie ja,Ohmeigoshh ! Kau comellah adik , Putih melepak siott , cun pulakk tuhh . Korang tak percaya kata budak tu cun ? Cuba lihat gambar di bawah ini 


Hah , putih melepak mengalahkan tepung kan2 ? Hee , *gambar ni aku curi2 ambil ^^ . Hah , takpala . Time aku dah habis , so kena pergi masuk bilik dulu . Bye , goodnight .

No comments:

Template By NisaaRazie