HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Tema Lebaran , kau ado ?

Hi readers and good afternoon ^^

Btw , hari ni dah masuk 29 Ramadhan 1432 H bukan ? Haha , yang ini lah aku maksudkan . *apo kemende kau cakap ni makcik nisa ? Aku tak faham lahh ! Aku nak kasi tahu korang sekarang ni banyak blogger2 yang tukar design blog dia orang mengikut tema hari raya bukan ? Aku pun macam tu juga , kelam kelibut juga nak tukar baju baru untuk blog aku ni hah . Kau tahu tak design blogger aku yang lama macam mana ? Ni hah , macam ni 

Kaler pinky gituu ~ , haha . Walaupun aku anti haters Pinkyy ! Haish , btw . . amacam blogger aku yang sekarang ? Huduh kan2 , hee . Aku sedar ia huduh , tak payah kasi tahu aku dah . Okay la , aku pun nak mengemas baju raya aku *kaler hijo juga -.-' Babai , Salam Aidilfitri ^^

No comments:

Template By NisaaRazie