HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Followers ke-450

Hi readers and good evening ^^

Yeah , hari ini genaplah usiakufollowers ke450 telah masuk blog aku . Thankyouu awekss ^^ btw bawah ini adalah header banner beliau , nak pergi ke blog beliau ? Klik la header tu ,

Okay , semasa aku sampai dekat blog dia , aku pun follow dia dan tinggalkan jejak kat shoutnya . Aku ingat mungkin dia tak akan follow aku balik sebab followers dia dah mencecah 500+ lebih , tapi tidak . Okay , seperti yang aku katakan dalam entry sebelum ini , aku akan bagi award pada sesiapa yang tinggalkan jejaknya dekat Peminat Setia *sidebar aku ^^ dan ini dia 

http://i1223.photobucket.com/albums/dd513/nisa_sayakinie/aw01.png
Hee , aku tahu tak lawa tapi ia ikhlas dari hati tauu . Okay , lepas ni aku akan tunggu followers yang ke-500 pula . Itupun kalau ada yang nak follow aku la , ^^ 

No comments:

Template By NisaaRazie