HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Salam Lebaran

Assalamualaikum readers ^^

Aku tahu ramai blogger2 yang lain dah post tentang title ni , *aku pun gedik post juga . Aku juga ada something dekat blogger2 sekalian , itu pun kalau korang nak la . Btw , hari ni hari terakhir aku di sekolah di bulan Ramadhan yang pernuh dengan berkat ni ^^ dan lagi beberapa hari lagi ja nak RAYA . *happynya , hee . Sebelum tu aku nak tanya korang , raya tahun ni seronok tak ? *aku TIDAK ! sebabnya baju raya aku takikut dengan citarasa aku . Hm , tak mengapala . Sekarang ni musim demam kan2 ? Aku harap sapa2 yang tak sihat tu semoga cepat sembuh ya ^^ *termasuk aku . Hah , berbalik pada perjanjian kita . Aku nak bagi benda ni kat korang . . . .

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
*rajinnya korang scroll ekk , hehe . Jangan marah ya ^^


Sapa nak ambil la , khas untuk korang semua ^^

No comments:

Template By NisaaRazie