HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Congrate 2 Andalas ; miss-my superbhero

Hi readers ,

Hari ni aku rasa kesunyian +kesepian sangat2 , selalunya akan dihiburkan dengan superbhero aku . Hari ni tidak sebab kredit aku dengan dia kong , huh . . Bie , why i must miss you ? and why i must be worry if you and me not contact ? Hm , i miss you gila2 sayang . Dekat sekolah , walaupun setiap hari kami berdua berselisih , aku dan dia jarang tegur sebab aku ni jenis pendiam sikit ^^ Hm , hari ni 1 hari aku tak cakap dengan dia , tak tegur dia , tak . . *abaikan ~ Lagipun hari ni aku busy gila2 dekat sekolah , ya la kan  monitor kelas aku tak hadir . So , aku yang kena ambil tugas dia and seluruh warga 2 Andalas semuanya busy dengan tugas2 yang diberi oleh our guru kelas . 

NotaKaki ; Tahniah ! kepada pelajar yang banyak membantu meng-hias kelas yang bertemakan TRANSFORMASI BERJAYA RAKYAT SEJAHTERA . Kepada Ahmad Hamizan, imissyou sayang .

No comments:

Template By NisaaRazie