HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Persiapan lebaran 1432 H


Hi readers and good morning ^^

Korang dah siap semua accessories hari raya yang bakal menjelma nanti ? Dah ? Aku baru ja sudah kelmarin ^^ Thats mean yesterday in the morning at 10 am keluarga aku *termasuk aku pun kelam kelibut mencari accessories untuk berhari raya pada tahun ni . Aku ni bukannya pergi dekat tempat yang berjenama popular macam korang tuhh , aku just pergi Tesco at Mergong,Kedah . Sapa pernah sampai kat tesco tu ? Angkat tangan macam Usop Wilchair ~ Hee , btw kelmarin sedang asyik meneliti kasut2 yang cun mercunlecun *sebenarnya aku tak tetarik pun dengan kasut2 tu . Yang menarik perhatian aku adalah kasut bum yang aku suruh mama aku belikan 2 tahun dahulu , sampai sekarang tak dapat2 . Sedihnya , kemudian munculah 1 perbualan dari 2 orang anak beranak ........

Ayah ; along dah dapat kasut pilihan hati ?
Aku ; belum , tak berkenan pun -.-'
Ayah ; along nak kasut ni *its mean kasut bum
Aku ; nanak2 ,
Ayah ; takpa2 , after raya kita beli kasut ni . Sekarang pi cari kasut untuk dipakai *hari raya nanti
Aku ; okay -__-

Hah , tudiaa . Lepas perbualan  tu , aku ada jumpa kasut untuk dipakai but takda size -.-' *kaki aku besar la ! Aduhh , bencinya !! Lastly , adik aku yang dapat kasut tuhh . Hm , nak buat macam mana bukan rezeki aku . Lepas tu , mama ajak pergi kedai depan kedai kasut yang telah kami sekeluarga kunjungi . Oh yeaa ! Kat situ lagi la tak da kasut yang aku nakk . Hm , and last aku dapat juga kasut yang aku nak pakai raya nanti . Btw , sebelum bertolak ke Tesco mama aku ada pesan . Jangan beli apa2 selain kasut , jam tangan pun tak payah beli but aku tetap dapat jam tangan . Haha , tu pun ayah aku yang belikan *mama aku tu kedekut -.-' Errr , okay . Aku tak tahu nak cerita apa dah and last word " Sapa nak buat tempahan ? Cepat inform kat aku , 2 hari sebelum raya free sahaja . Lepas raya klik gambar comel yang duduk dekat depan lappie tu untuk mengetahui maklumatnya . " Sekian , bye ^^

No comments:

Template By NisaaRazie