HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Ehh , aku dah follow kau la !


Hi readers ,

Hari ni aku terlebh rajin sampai 2 orang dah aku buat header untuk mereka , but i forgot their url blog la . Kalau aku tak lupa aku akan promote dah blog dia orang tuuh , macam aku promote blog kawan aku yang lelaki tuhh . Okay , apa yang aku telah buat ? Aku tolong dua orang kakak ni buat header , FREE lah sayang . Tak kena bayar pun , mungkin lepas raya aku akan buat tempahan . Mungkin, not real okay . Berbalik pada title hari ni aku rasa hairan la juga , sebab ada yang kata dia dah follow aku . But bila aku refresh balik aku punya dashboard i see it same like that  *438 Followers . Hm, whatever . Yang pasti niat aku kali ni nak bagi cukup 450 Followers sebelum masuk tahun baru 2012 and followers yang ke-450 akan dapat award dari aku . . Seronok tak ? Hee , abaikan . Okay la , aku nak pergi rehat sebab aku kurang sihat . Bye ,
P/S ; Di bawah ini adalah contoh header yang aku create sendiri 




No comments:

Template By NisaaRazie