HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

"about me" contest by aisyah


Hi readers ,
Sapa nak join contest ni klik SINI , btw hadiah dia menarik perhatian aku . Hehe , okay . Aku nak start dah ^^ sebelum tu aku buat tiga step okay , tak mengapa kan3 ? Hee , 
______________________________________________


Gambar di atas adalah gambar SDN BHD oleh Nurhanisah Fakhrurazi . Btw , gambar ni aku yang snapshot sendiri yahh , i know it's not perfect . Hmphh , abaikan yang itu* 

Aku seorang gadis cilik yang diberi nama Nurhanisah Fakhrurazi dari pasangan suami isteri *Fakhrurazi , Asma . Dilahirkan pada 22 Mac 1997 , yeah sekarang umur aku sudah genap 14 tahun berapa bulan entah dan aku dilahirkan di Kedah . Haha , aku orang utaqa weyhh ! Hangpa ? , btw aku ni anak sulung dari 5 adik beradik . Yeah , aku ada adik banyak lol -.-' Huh , sekarang ni aku mendapat ilmu di sekolah SMK Hutan Kampong . Haha , memang banyak gila kenangan pahit manis kat sekolah tu ^^ walaupun sekolah tu agak teruk sikit , but the student is not stupid okay ! ' speaking sat ' Hee , status aku sekarang dengan Ahmad Hamizan ^^ . His my lover forever *maybe , btw aku sekarang sangat berharap akan bertukar sekolah pada tahun 2013 *time f4 . Kenapa , mengapa ? I answer it later okay ? 

Next step ;


Makanan dan minuman yang menjadi pilihan hati aku ialah spaghetti , steak , chickenchop *senang cerita makanan ala2 barat la and then laksa , nasi arab , nasi ayam , *senang2 makanan sepinggan lengkap . Minuman ; aku ni jenis tak suka minum milo , sebabnya milo ni di+ dengan susu pekat F&N tuhh -.-' So , kesimpulannya ialah aku tak berapa suka minuman yang di+ dengan susu pekat F&N okay ^^ dan aku lebih suka minum minuman yang agak kurang gula , kalau boleh tawaqhabiaq terus pun takpa ^^ . Coklat pula anti aku sebab aku tak suka kemanisan yang teramat2lah sangat ! 


Yess , ni bahagian paling aku suka and aku nak cerita sikit demi sedikit okay . Aku ni jenis suka pakai pakaian yang berfesyen sikit ,*tapi mama aku tak pernah kasi aku ikut sangat -.-' . Btw , bila aku keluar ja dari kawasan Taman Suri , aku tak akan free hair . So , aku dikehendaki memakai tudung . Aku ni pula jenis suka memilih sikit , jadi tudung yang akan jadi pilihan aku ialah shawl dan tudung bawai ^^ tu pun nasib superhero aku suka , if aku bertudung dengan shawl ataupun bawai .


Aku harap boleh menang sebab aku nak shawl free , hee ^^

1 comment:

lyn said...

Gudluck dear..^_^

Template By NisaaRazie