HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Trip of trip


Hi ! , are you okay ? yeah , i'm fine . Btw , hari ini aku terkejut gila2 because ? Fan page aku dekat facebook makin bertambah nilai manusia yang sengaja or tidak sengaja pergi tekan button LIKE . HAHA ! thanks la sebab tekan , okay untuk sementara waktu ni aku nak luangkan masa bersama blog kesayangan aku buat seketika . Ehh2 , aku heran la kenapa aku dah jadi malas nak online FACEBOOK dulu rajin nak online sekarang hampehh ! cik Nisa , jangan dok cakap banyak boleh tak ? Ce teruskan inti pati bab soal title post kali ini , hee . Okay sayangs , cerita kali ini begini . Korang dah tengok blog aku ? ada perbezaan dengan yang dulu tak ? Ada2 , ya 1 hari suntuk aku edit blog ni . *Sehari suntuk la sangat ! okay memang susah nak buat header transperen ( maaf saya tak pandai english ) dan hasilnya seperti yang anda lihat sekarang .


Yeah , kaler pink . HAHA ! yang menghairankan aku , aku bukannya suka kaler pink pown ! Don't say me PENGKIK or TOMBOY ! i'm a girl yang asli tahu tak ? Kalau tak aku tak couple la dengan orang lelaki , faham ? Hah , untuk pengetahuan korang aku sekarang dah jadi pemalas . Okay2 , stop buat lawak . Btw , aku nak bagi tahu bahawa aku suka orang yang tak sombong . Yang berbudi bahasa , thank you*


Tambahan ; Weihh ! , pingat aku waktu sekolah rendah dah karat . Yang karat tu pown pingat emas , erghh ! Dah la susah nak dapat pingat emas . Hm , okay baip !

No comments:

Template By NisaaRazie