HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Homework macam Schoolwork dah heh !


Hello humans ! , okay semua dah ready ke sekolah untuk minggu hadapan ? Yahh , aku belum sebab homework tak siap lagi . Erghh ! , bencinya jadi pelajar . Btw , homework amat2lah penting untuk menentukan sama ada kita ni rajin atau pemalas ! Erk ? hm , okaylah jom tukar topik .
Harap follower aku akan bertambah lagi dan lagi

12345 , ehem2 . Tak sangka bumi kini berputar semakin pantas macam bas ekspress . Brumm2 , HAHA ! Okay , dah2 aku nak bagi tahu korang ni . Ce korang scroll sampai ke bawah dan lihat ada sidebar TETAMU TERHORMAT kan2 ? Yeah , nampaknya tetamu aku makin bertambah 1 hari demi 1 . Dulu2 , time cuti skola semestar pertama 1 hari akan bertambah lebih kurang 8 orang la juga tapi kini semakin berkurang sebab aku malas nak blogwalking . Hee , takpa2 nanti aku dah tak busy macam sekarang kau tengok aku akan berblogwalking ke serata dunia blog . Jangan terkejut pula nanti ya2 , hee . Okaylah , nak pergi sambung buat homework . Baip !
Perhatian ! Contest Aku Dia atau Mereka masih tebuka . Sekian*

3 comments:

Izzul Amir said...

kalau bw dkt tmpt org sombong buat apa . hahaha

Izzul Amir said...

kalau bw dkt tmpt org sombong buat apa . hahaha

Nisaa Razie said...

incik izzul ; mcm perli sy ja =='

Template By NisaaRazie