HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

kejadian yang teruk berlaku di sekolahku

" Cikgu homework saya tak siap lagi , " kata seorang pelajar perempuan . " Sapa suruh tak bagi siap ? Kamu tahu tak dah dekat seminggu kita tak belajar , tak akan tak sempat nak buat ? " kata gurunya . " Cikgu maafkan kami la , " kata muridnya . Dengan pantas gurunya berkata " siapa yang tak siap homework mai sila kat depan ni " dan salah seorang dari pelajar itu berkata " Ouh My God ! " sambil guru itu berkata " ni kira nasib baik cikgu denda kamu siapkan homework dekat dalam bilik ni kalau tak cikgu nak suruh kamu pi buat kat luar kelas tahu tak ? " . Lalu , pelajarnya berkata " Terima Kasih Cikgu , ( sambil buat muka ) " Sekian sudah rekaan dialog dari Nurhanisah Fakhrurazi

HAHA , macam mana ? Okay tak rekaan dialog dari aku ? Tak okay , ou takpala . Aku sedar yang aku ni ta pandai reka dialog macam korang , tapi aku reka pun mengikut kesesuaian tajuk aku untuk hari ini . Btw , hari ni memang malang nasib aku . Sebab ? Homework KHB aku tak siap , huh ! Pecah Rekod kowd , sebelum ni semua homework KHB aku siap . Tetiba ja aku tak siap , hm . . Kemungkinan aku letih sebab minggu lepas , aku tak penah seletih itu dan akibatnya aku dikenakan hukuman . HAHA ! , best kowd sebab ketua tingkatan dengan penolong ketua dua2 kena hukuman . Bangga tak ? Haha , sesudah la tu . Aku dah buat perjanjian dalam hidup aku , yang aku akan improve aku punya Akedamik . Okay dah , jom pi buat homework .

No comments:

Template By NisaaRazie