HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Berdosakah kalau kita ' couple ' ?

" Cikgu kalau ' couple ' berdosa tak ? " tanya seorang pelajar kepada gurunya . Lalu , gurunya menjawab " tak , jika kamu ' couple ' tak membayangi wajahnya setiap masa " . " Ouh , macam tu tapikan cikgu normal la kan kalau kita orang ' couple ' kan ? " tanya pelajar itu lagi . " Hm , memanglah tapi kalau kamu ' couple ' tak berpegangang tangan ka , apa ka . . Okay la , ni dok bepegangan mana la boleh " jawab guru itu . " Ouh begitukah ? Baru saya faham cikgu " kata pelajarnya .
Hah , korang pernah ' couple ' tak ? Mesti la pernah kan ? , so dah faham perbualan dialog rekaan dari aku ? Sebenar2nya , dialog itu bukan sebarang rekaan tapi ianya memang real okay ? Tak percaya pergi la tanya genk2 2 Andalas yang girlz , btw hari ini aku dah buat header tak tahula cantik or tidak . Sebab aku nampak semak ja and 1 more aku hari ni memang tak da mood . So , i'm sorry sayang . 


Saya tahu ianya tak secantik seperti 
dan blogger2 yang lain , saya tak lah se profesional mereka di atas ini . Ini pun tunjuk ajar dari http://hanietwisties.blogspot.com/ Tengs for your TUTORIAL . K baip !

No comments:

Template By NisaaRazie