HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Aku memang kuat merajuk , aku memang cepat marah


Hello guys , btw hari ni memang seronok sangat sebab aku dapat date dengan buah hati aku . Di samping itu , aku dapat lihat budak yang ganggu aku hari tu . Erghh ! did you know , ihateyou . Hah , tapi2 aku happy sangat2 sebab kau dah kena sound dengan boyfie aku . Biar padan muka kau , sesudah la tu . Ce kau lupakan boyfie aku tu , dia dah tak suka kat kau and then tetiba ja kau nak kacau aku pahal ? Nasib kau kacau aku , kalau kau kacau boyfie aku memang tahu la akibat dari serangan geng aku .  Btw , kau dapat mana number phone aku ? Ni mesti salah seorang kawan aku bagi dekat kau kan ? Kenapa kau nak sangat kacau aku ? Kau tahu tak aku ni jenis cepat panas baran , kuat merajuk tapi boyfie aku tetap menganggap aku ni tak kuat merajuk . Erghh , whatever la yang pasti aku bahagia dengan boyfie aku sudah dan kau jangan kacau hubungan aku dengan dia . Faham ? Okay berbalik pada title post ini , aku nak bagi tahu la kan . Yang aku ni cukup senang nak merajuk and cepat marah kalau senang nak happy tu agak jarang la sikit . Tadi ak benggang gila dekat kawan aku sis Eyken sebab gambar ini ; 




nampak tak ? sebab 1 gambar tu ja aku boleh marah , hm . . memang dah sah aku ni pemarah orangnya . Okayleh baip !

No comments:

Template By NisaaRazie