HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Program Selepas PMR

Assalamualaikum.

Hitam Putih itu Omeii

Hi awak, awak rindu kita tak? Hahaha, hampir sebulan tak tengok Nisa Sayakinie update blog kann? *sekarang dah tukar jadi Nisaa Anisaa* -_-

Btw, memandangkan esok nak raya dan hari ni dengan sengajanya Nisaa ambil cuti secara SDN BHD Nisaa nak update sikit pasal program yang happening. Oppsss! Hang Pening lhaa :p

*Candid Time.

Di bilik Akaun SM Tenik 2, Sungai Petani.

Pada 23 Oktober yang lalu, cikgu Amalin selaku kaunselor SMK Hutan Kampong telah membuat lawatan ke SM Teknik 1 dan SM Teknik 2 di Sungai Petani. Ternyata bila aku berada dekat situ rasa BOSAN nak mamposss -_- Huhh, tapi alhamdulillah boleh nyanyi sorang-sorang macam dengan orang gila xD

Untunglaa depa boleh mandi dekat tempat budak-ii :p

Cuba teka Taman Tema ni di mana? ;)

Okayy, lepas habis pergi merantau dekat sekolah orang. Kita orang pergi The Carnival pula dekat Sungai Petani *alang-alang duk kat Sungai Petani dah ann, singgah je laa* :p
Dear kawan, korang yang terbaik dalam hidup aku. Korang lhaa kawan yang paling OHSEMMM dalam hidup aku. Korang juga adalah salah satu semangat untuk aku berjaya dalam peperiksaan. Aku sayang korang ketat-ketat.
Pendek itu comel :p

Menjamu selera. *Lapaq kut lepas merendam*

Tonggek , Segak dengan Senget.

Sahabat untuk selamanya (Y)

Mereka sentiasa sweet xD

*Ni baru 1 lawatan, nantikan entry lawatan yang seterusnya*

Ikhlas daripada Nurhanisah binti Fakhrurazi

No comments:

Template By NisaaRazie