HOME ABOUT ME TUTORIALS FREEBIES LINKIES INSTAGRAM

Cinta Kontrak

Assalamualaikum.


Yeah, hari ahad lepas nisa ada pinjam buku ni dekat kawan nisa. Lepas tu dia bawa hari Isnin, fuhh. Jalan cerita dia memang best sangat. Tengokla sinopsis, memang tak boleh belah. Kalau la nisa dapat boyfiee macam Muhammad Danial Franz ni kan best xD

Hehe, nak tahu cerita dia pi lah beli :P

Btw, ni first time nisa baca novel sampai habes. Seumur hidup nisa, nisa baca sekerat-sekerat akhirnya nisa tak baca terus :3 Hoho, lepas ni nisa nak beli satu novel lagi lah.
*saya dah kemarut novel, dah berjangkit dengan kawan saya -,-''\
Btw, Kak syuhada memang pandai karang novel ni. Sweet sangat >,<
Okay bye.

1 comment:

Nurul Amirah said...

aah novel cinta kontrak memang best gilakkk XD hihik

Template By NisaaRazie