HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Final Exam is Over

Hi readers ^^
Okay, di sekolah tadi sepatutnya exam berakhir pada pukul 2.10 petang tapi dah ramai cakap "Cikgu kami dah SIAP, kami dah tak nak jawab dan kami yakin boleh dapat AEE++ dah :P", lalu cikgu aku pun kutip kertas jawapan dan suruh kami semua diam selama 5 minit if kami nak tahu markah science paper one. Yeah, pandai anak-anak murid cikgu Rosli diam tertib gila babe, haha. Okay, dah aku tak nak cakap pasal tu. STOPP! then lepas ja loceng berbunyi.

KRINGGGGGGGG !!!

Semua pelajar bergegas hendak pulang termasuk aku maklum-lah besok cuti happy tak terkata-lah kita orang sudah habis exam sambung cuti 5 hari tapi dalam percutian aku tu aku akan rasa bosan -.- rasa macam nak pergi outing ja dengan boyprengg aku, lama tak date rindu pun ada [gegehnya anak dara ni] hehe, by the way besar kemungkinan aku akan pergi practise bowling untuk tournament yang akan datang [2 November 2011] *ayah aku suruh pergi practise -.- so, lagi happy-lah percutian aku nanti :P [apa yang aku merepek pun tak tahu -.-] Okay kita Stop sampai di sini sahaja, sebab aku dah tak tahu apa yang aku cerita niyhh -.-
PERHATIAN
Sapa nak exchange link dengan Nisa jom-lah, masih terbuka lagi 8 blogger. Sapa cepat dia dapat okays?
THE END 

No comments:

Template By NisaaRazie