HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

superhero saya


Hi readers ,
Nampak tak gambar di atas ? Ya nampak sangat macam aku dah break dengan si dia bukan ? Okay , sebenarnya aku tak break lagi lah sayang ! Kami sengaja tak nak buat realationship dekat facebook sebab aku nak buat relationship dengan kembar aku .

p/s ; imisshimalways , ilovehimsomuch <3 
Kadang2 kita bergaduh , kadang2 kita happy sama2 , kadang2 perbuatan dan tingkah laku kita tidak akan disukai antara kita berdua . Kadang2 kecemburuan tidak tentu pasal sentiasa menjelma , kadang2 kemesraan menjadi kemarahan , kadang2 kemarahan menjadi tangisan dan akhirnya bersatu kembali . 

Awak tahu tak saya sayangkan awak , saya samakali tiada perasaan untuk meninggalkan awak walaupun kemarahan awak sentiasa membuatkan saya takut untuk menegur awak semula . Kadang2 saya terasa sakit hati atas kata2 awak memarahi saya , walaupun begitu saya still tak akan tinggalkan awak . Awak maafkan saya jika saya sentiasa menyakiti hati awak , saya tahu perbuatan saya patut dibuang jauh2 . Akhir kata 
iloveyousuperhero 

No comments:

Template By NisaaRazie