HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Blogger yang aku suka


Hi readers , 

Ni aku nak bagi tahu la kan bahawa aku lebih suka mengunjungi blogger2 yang mempunyai shoutbox bukan chatbox . " Ehh2 , kau ni memilih la . Ni blog aku , ikut suka hati mak bapak aku la ! " Aku bukannya nak memilih or apa , cuba kau pergi tanya blogger2 lain . Mereka pasti kata benda yang sama macam aku . Kenapa ? Cuba kau scroll bawah untuk lihat dan perhati betul2 gambar2 ni ;

*shoutbox
*chatbox or Cbox
*tiada shout or cbox
Cuba kau perhati betul2 , ya aku lebih sukakan shoutbox sebab aku tak payah letak link blog aku banyak2 kali macam cbox . Erghh ! Bencinya pengguna cbox , btw if korang nak guna juga cbox ikut suka lah . Faktor kedua kepantasan loading blog , ya aku suka yang itu . Kalau lambat macam siput pergi belah la weyhh ! Takpayah la kau buat gadget banyak2 macam lah ada orang yang nak baca . Okay lastly , blogger yang peramah dan simple . Aku paling suka yang itu , so aku nak minta maaf if terkasar bahasa dengan korang . K byewp !

4 comments:

M A F said...

: : same larh dengan ' i hateee cbox =.=

Nisaa Razie said...

@Myrul Fitri hehe , baguslah :D

Amyra said...

prefer shoutix lg.. :)
tp kalau dah selalu pegi kat blog tue and entry dia menarik x kesah pun kalau dia xde cbox or shoutmix....

Nisaa Razie said...

@myr amyra yes , i pown stuju :)

Template By NisaaRazie