HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Bila Syawal akan tiba

Hi readers , 
Okay , hari ni aku nak cerita sikit soal 1 Syawal ni , hari ni dah masuk hari yang ke-13 umat Islam berpuasa kan ? Syawal pun akan tiba tak lama lagi , pejamcelik2 dah raya tapi aku pasti semua umat Islam akan sedih apabila Ramadhan akan pergi dan kanak2 akan gembira sebab bila Syawal tiba tujuan pertama mereka ialah duit raya . Alaa , macam la korang tak macam tu dulu2 . Haha , kalau nak tipu pun berpada2 lah sebab aku dulu kecik2 pun macam tu juga la . Tak payah nak malu la , btw kepada yang dah dewasa yang nak bagi duit raya tu diwajibkan mandi sunat hari raya dulu tau lihat dan perhati baik2 sampul duit tu sebabnya ? Cuba korang scroll ke bawah ini ;

  

Dah tengok ? Faham tak apa yang aku bagi tahu tu ? Apa ?! TAK FAHAM ? Sebenarnya aku nak bagi tahu bahawa kat sampul tu ada tanda SALIB , tu yang aku nak korang peka terhadap sampul duit raya ni . Hah , setakat ini sahajalah ucapan dari Nisa Sayakinie . Btw , jangan main mercun pada bulan Ramadhan ni . Nanti tak pasal2 korang raya dekat hospital pula ,

Thank you for reading dan maaf atas penggunaan AKU kepada yang lebih tua .

No comments:

Template By NisaaRazie