HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

What ?! Blog aku dah berat macam aku ?


Hello guys , seriously aku agak terkejut bila check blog aku yang kali kedua beratnya hampir mencecah 100 KB . Btw , nasib Average Speed dia pantas macam bas ekspress . One more , aku akan cuba memperingankan blog aku ini . Thankyou*


Lepas tengok result ni terus ja aku ternganga , agak terkejut juga bila result yang macam ni timbul lappie bertentang mata  hampir terkeluar jantung aku tadi tapi aku dikira bernasib baik kerana blog aku tak la seberat blog2 yang banyak widget . Btw , aku tengok segmen yang aku anjurkan tu tak dapat sambutan orang ramai pun . So , maybe aku akan buat segmen ini sehingga 28 Julai 2011 harap maklum* Okay dude , i'm ging to making essay my homework . Baip !
Saya sayang awak , terima kasih berkunjung ke mari

No comments:

Template By NisaaRazie