HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

In love with someone

Hai readers , btw entah kenapa hari ini aku nak update lagi dan lagi . Okay jom teruskan sessi malam ini bersama cik Nisa kita ya , 



I FALL IN LOVE WITH SOMEONE

Ouh yeah ! Cinta ? Apa itu cinta ? Cinta terbentuk kepada 3 jenis *i think ! because dulu aku pernah membaca artikel dari seorang blogger , fuhh memang felling gila la . Okay , nak cerita sikit ni . Aku dah mula menyayangi seorang jejaka ni dengan sepenuh hati aku sehinggalah bayangannya muncul di dalam mimpi aku . Seriously , banyak2 jejaka yang aku "couple" ni tak pernah muncul dalam mimpi aku setiap detik tapi dia ni selalu sangat ceroboh dalam mimpi aku . Kenapa kamu buat aku begini ? Whatever , apa yang penting aku sayangkan dia separuh mati . 


This picture is taken by me , handsome kan2 ? Btw , dulu dia ni just abang angkat aku tetapi setelah berminggu aku dan dia macam sibling tiba2 ja aku jatuh cinta pandang pertama . Tapi nasib aku malang sebab dia milik orang dan satu hari ni aku bergaduh dengan dia sebab selama ni aku tak anggap dia macam dengan abang aku dan dia sangatlah menganggap aku ni sebagai adik dia yang paling dia sayang . *betul ka aku eja tu ?

After that , aku dan dia berdamai . Tibanya tarikh yang paling penting buat aku dan dia Lapan Hari Bulan Empat Dua Ribu Sebelas kami dah terangkat , btw seronok sangat bila couple dengan dia . Dia ni hyperactive sikit , kuat merajuk la juga dan yang paling penting sekali kuat sangat cemburu . Dalam cemburu2 dia pun dia tak lah control aku , tapi aku still sedar yang aku ni milik orang . Lagipun aku takut sangat kehilangan dia suatu hari nanti sebab *dirahsiakan . Sometimes , dia ada bagi tahu aku yang aku ni dah banyak berubah setelah hubungan aku dan dia hampir 2 bulan . Dia nak aku yang dulu , aku cuba untuk jadi seperti dahulu . Periang , agak hyperactive la juga *tapi sebenarnya tidak pown ! That's make im so scared , hmp dear did you know iloveyousomuch ? and bby takut kehilangan bie satu hari nanti . Entah kenapa aku rasa macam tu sejak masuk bulan Julai ni , mungkin sebab kemunculan seorang perempuan dalam hidupku yang aku tak tahu siapa sebenarnya dia dan yang pasti dia kenal aku sangat2 .


That's me , korang tahu tak kenapa wajah ini yang dipilih oleh beliau ? Dia kata , mungkin aku adalah ciri2 perempuan yang dia mahukan . Bagi aku tidak ! , sebab aku tak boleh buat dia ketawa kalau ya pun mungkin time tu mood aku okay . Btw , i'm really love him . Aku terfikir juga jika satu hari nanti aku tidak ditakdirkan bukan bersamanya , adakah aku akan melupakannya begitu sahaja ? Hmph , Ahmad Hamizan bin Ahmad Shukri iloveyouathousandbillion sayang ! 



No comments:

Template By NisaaRazie