HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

" Genk,CP!! Jom Kenali Aku"


Seperti yang anda lihat mengenai title post aku hari ini ia mengenai 1 segmen yang agak baik  la juga  dari segmen aku yang hampeh itu . Okay , lets start


*Klik SINI if nak join
DIRI SAYA ?


Pertanyaan pertama , so apa tunggu lagi jawab ja la .

  • Nama aku Nurhanisah binti Fakhrurazi , dilahirkan pada 22 March 1997 . Aku ni masih bersekolah dan salah seorang pelajar di SMK Hutan Kampong . Aku dilahirkan di sebuah negeri yang digelar sebagai Negeri Jelapang Padi di Malaysia ya , aku dibesarkan di negeri tersebut . Tahukah anda negeri apakah itu ? Ya , pandai2 . Negeri KEDAH dan aku bangga jadi anak jati Kedah . Aku rasa aku tak perlu bercerita panjang lebar tentang siapakah aku ? Dekat entry ni , okay lets go for the next questions 
SEKIRANYA ANDA TERDAMPAR DI SEBUAH PULAU , SIAPAKAH YANG ANDA INGIN BERSAMA ANDA DAN KENAPA ?


Soalan ini agak mencabar juga bagi aku yang berusia 14 tahun ini ,

  • Aku nak mak ayah aku disamping aku serta boyfie aku kerana aku sangatlah menyayangi mereka bertiga seperti menatang minyak yang penuh . Kalau dak pown aku harap Allah SWT yang ada disamping aku ketika itu sebab aku rasa aku akan lebih aman kowd*
APA YANG ANDA LAKUKAN SEBELUM TIDUR ?

Yeah , soalan kedua dan ketiga aku terpaksa bercakap bahasa utara dan kena translate balik ~ Lets start for the answer ,
  • Aku akan text dengan bf aku , buat hw *Suka buat last minute . Lepaih tu , aku tengok tb and aku akan terlelap di hadan tb dan tb yang akan tengok aku . *Sekian , ayat skema nak mampoih !
TRANSLATE

Perlukah aku translate balik ? Sebab aku tengok ayat aku sama ja , tak da pula yang berbahasa " oqang utaqa " . Hm , terpaksa juga la translate ~
  • Soalan Kedua ; Aku nak mak ayah aku disamping aku serta boyfie aku kerana aku sangatlah menyayangi mereka bertiga seperti menatang minyak yang penuh . Kalau dak pown aku harap Allah SWT yang ada disamping aku ketika itu sebab aku rasa aku akan lebih aman kowd*
    TRANSLATION : I hope my mom , dad and my boyfriend ada disamping aku ketika itu kerana aku sangat menyayangi mereka bertiga . Jika tidak pun aku sangat mengharapkan Allah SWT berada disamping aku ketika itu kerana aku rasa lebih selamat .
  • Aku akan mesej dengan boyfriend aku , buat homework *Suka buat last minute . Selepas itu , aku tengok televisyen dan aku akan terlelap di hadapan televisyen dan televisyen yang akan tengok aku .
THANKYOU :)

No comments:

Template By NisaaRazie