HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Entry 3 dalam 1


Hi readers , how are you today ? Ou , aku harap korang sihat2 sentiasa . Btw , hari ni aku macam kehabisan idea nak update kat blog ' pink ' aku ni . So , sekarang ni aku tengah berfikir macam mana nak buat cupcake yang comel macam ni .





Comel kan ? Nampak sedap ja kan ? Okay , nak tahu motif kenapa aku update tajuk yang berkenai dengan cupcakes ? Sebab aku nak belajar buat cupcake , ternyata aku dah lupa dengan ajaran cikgu aku yang ajar aku buat cupcakes last year . Seriously , cupcake ni popular . Para remaja ramai yang suka , tambahan pula dengan kanak2 . If aku tunjuk gambar cupcake ni dekat kawan2 aku mesti dia orang nanak , percayalah cakap aku ni . Tambahan pula rupa bentuk cupcakes ni sangat2lah comel macam aku *kau ni perasan ja la Hee , okay seterusnya aku nak tunjuk yang ini pula .


Ehh2 , kenapa munculnya gambar kotak hadiah yang macam ni ? Okay , 28 July ni hari tua Superbhero , Superman aku . Nampaknya kau dah makin tua ya sayang , harap kau success dalam PMR ni ya dan harap kau jangan lupakan kita erkk dan tarikh2 yang bersejarah antara kita berdua . Seterusnya , jom tengok gambar comel di bawah ini pula .


Haha , tak comel pon . Okay , apa motif gambar ini ? Motifnya ialah homework aku yang bertimbun tu belom siap la sayang , *nampak sangat aku ni pemalas . Pffttt -__- homework sangatlah banyak , alangkah baiknya kalau korang tolong aku siapkan homework aku yang bertimbun tu . Hee , *muka tak malu . Btw , aku harap ada orang yang sudi bagi kat aku cupcake yang comel macam gambar2 kat atas tu ^ . K la bai !
P/S ; terima kasih kerana sudi membaca 

No comments:

Template By NisaaRazie