HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Happy Birthday to Nurhanisah Fakhrurazi

Assalamualaikum 

Sweet Sixteen. 22 March 1997 

Jumaat, 22 Mac 2013. Genaplah usia 16 tahun bagi gadis yang bernama Nurhanisah binti Fakhrurazi. Hhahaha, hari ni birthday Nisaa. See, I dah genap 6teen  Dah boleh buat lesen motor lerr lerr. Sila jelly wahai rakan-rakanku yang lahir pada hujung bulan. Hikhokk :p

Okayy, pada 20 Mac yang lalu Nisa telah menjadi hantu tepung gara-gara pelajar 4 Andalas punya rancangan. Sampai pedih mata guaa wehhh Sampai hati buat aku lagu tuhhh nohh dan itu merupakan hadiah yang paling bermakna buat Nisa. Sebab selama ni Nisa tak pernah kena baling tepung lagi. Hhahahahaha, selalu jaa mengelak. Heee. Apapun, thanks guys :* Dan hari tu juga pelajar 4 Andalas sambut birthday Nisa. Ada yang bawa kek, ada yang bawa air, dan ada juga yang bawa makanan seperti nasi goreng dan mee goreng.  Ya Allah, sedap kut dan semua ini kawan-kawan Nisa yang buat sendiri.

Ohh yaa, selalunya orang pertama yang wish Happy Birthday ni boyprengg kita kan? Bagi remaja sekolah macam Nisa ni. Right? Yeahh, 2 tahun dahh dia orang pertama yang wish dekat Nisa. Tepat pada 12.00 pagi tadi. Panjang bejela wishes dia -,- Nak tahu? Scroll down :p














Dia cakap Semoga hubungan kami kekal tahun ni. Semoga Nisa sihat selalu. Yelaa, Nisa selalu merungut dekat dia sebab Nisa sakit itulhaa ini lhaa. Sampai dia risau gila bavi :3 Untung kann dapat laki macam tu? Actually, Nisa dengan dia pernah break banyak kali. Tapi rasa kasih sayang Nisa pada dia tak berubah sebab tu Nisa sentiasa setia dan berharap agar dia kembali pada Nisa semula. Alhamdulillah, #MarchWishes Nisa tercapai. Ini juga merupakan hadiah istimewa buat Nisa. Semoga kita orang kekal hingga naik pelamin dan akhir hayat kita orang. Aminnnn :')

Then, pagi tadi dalam pukul 7 pagi Nisa text dia " Morning bie :) " Tiba-tiba dapat text dari ex dia Nur Alia binti Shahruddin. Dia wish dekat Nisa. Ehh, macam mana awak tahu yea? ._. Apa pun, Nisa ni bukan jenis kuat berdendam sangat. Thankss yeahh :)

Kelmarin #TeamPengawaih ramai yang wish dekat aku. Thanks tau tau tau. Katanya takut tak sempat nak wish. Ye laaa, dia orang ada Camping. Kalau aku ikut tobat depaa orang pertama wish dengan cikgu-cikgu pun wish dekat aku paa? :p *Ceyh perasan* Hhahahaha. Thanks to Alya Syarina untuk hadiah comel loteyyy tu :* Hee. Okayy bye, Assalamualaikum.
Selamat Menikmati Alam Cuti Persekolah Penggal Pertama.

1 comment:

eCha said...

saya tag awak... http://belogsaye-echa.blogspot.com/2013/03/1st-giveaway-by-linas-journey.html

Template By NisaaRazie