HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Rombongan Cik Kiah!

Assalamualaikum ^^


Ehh, sebelum kau baca entry ini nisa nak tanya. Kau dah baca entry PART I? dan dan entry ini adalah entry sambungan dari entry INI. Kalau belum cepat pergi baca, kang tak tahu apa-apa pula. Hee, xD

Ahad - 13 November 2011
Jam menunjukkan tepat pada pukul 4 pagi, aku ke sekolah untuk menyertai rombongan cik kiahh! #nakharerayatpoyogilerr Haha, waktu aku pergi tu memang best la sebab dapat contact boypreng aku. Setibanya aku di Melaka, oh yeaa... Trip pertama kita orang pergi ke Melaka dahulu, first place ke Taman Rama-Rama dan Reptile. Ekk? Perghhh, ular kat situ semuanya besar-besar. Kemudian kita orang pergi dekat Dataran Pahlawan, aku banyak menghabiskan wang dekat situ -.- ye la, budak-budak pantang nampak barang gituuu~ Semuanya dia nak beli, haha. Kira-kira jam 8.15 malam kita orang naik boatttt untuk menyusuri Sungai Melaka ^^ Yess, that's place is beautiful. Nisa suka sangat-sangat, alangkah indahnya boypreng aku ikut sekali. Haha xD
Isnin - 14 November 2011
Hari Isnin? Kita orang pergi ke Kuala Lumpur, pergi situ just beli dan terus belah. Time ni aku tak dapat nak texture sangat dengan boypreng aku. Pfftt, bosan siakk waktu ni. Ye lerr, kawan sebelah aku tu macam buli aku je macam aku ni tak wujud -.- tapi nasib ada handfree boleh juga aku dengar lagu. Haha, lepas tu tripp ke tripp kita orang dalam perjalanan ke Cameron. Oh yeahhh! Sejuk kot waktu naik bukit bukau tu. Semua orang pakat-pakat tarik jacket, termasuk aku >.< hee, sampai je dekat hotel aku try contact boypreng aku. Yess, boleh! Sayang kau lah, haha. Happy tak terkata kot and then cikgu bagi kita orang bebas ke mana sahaja. So, aku dan kawan sebilik just dok dalam bilik dan senior aku iaitu Atirah dan Farah pergi beli makanan. Lepas makan, aku call boypreng aku. Nerhh, boypreng aku kata "pasepa yang hingaq sangat?" Haha, biasa la anak dara bergosip. Hee. Then aku terus tidur lepas calling dia sebab aku sakit kepala -.-
Selasa - 15 November 2011
Hari terakhir aku trip by trip, so kita orang dikehendaki berkumpul tepat jam 9 pagi. Aku dan kawan sebilik paling bangun lewat. Hee, so driver bas terus bawa kita orang pergi berjalan ke Mardi, Ladang Strawberry, Rose Valley, Ladang Teh dan Kedai Hadiah. Kita orang selamat tiba dekat Kedah pada jam 9.30 malam. Best gila pergi rombongan, kalau la dia ada lagi best kan kan? #gediknyakaunisa!



 More Picture? Look at album Rombongan Cik Kiahhh !! #Sorry, entry ni terlalu panjang. Okay bye ^^

THE END

No comments:

Template By NisaaRazie