HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

New Design again ^^

Assalamualaikum ^^


Wow, nisa edit blog lagi? New Design lagi? Baru dua minggu yang lalu kau edit blog. #Haha, sebenarnya aku bosan la. Bila bosan aku akan edit blog. Comel arkk blog yang sekarang? Tak, okay kali ni aku pakai mix colour juga. Pink, red, and black. Cool gituuu~ Tapi, aku tak suka colour Pink. Anti Pinky!

Hah, mesti kau akan tanya mana aku dapat header, background dan blabla ni kan? Okay jum lihat segmen mari belajar di bawah ini.

Header
#Nisa ambil dari blogskin someone tapi lupa nama -.-

Background
#Background nisa search dekat encik google.com.

Code Edit Blog
#Pelbagai, ada dari dania, ada dari blogskin, dan nisa ada buang sikit skin-skin yang Lettha buat hari tu. So, skin ni tetap milik Lettha ^^

Nativigation Button
#Nisa search dekat photobucket.com.

Okay Bye ^^

THE END

No comments:

Template By NisaaRazie