HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Secara Rasmi Nisa Batalkan Segmen Kelmarin

Hi readers ^^
Okay, kau nampak muka teddy bear tu? Dia merajuk kan? Macam aku lah, aku merajuk sebab segmen aku tak laku. Okay fine, secara rasminya segmenku terbatal ! dan terima kasih kepada akak Syieda sebab support aku and akak Ruqaiyah sebab join segmen aku. So, sekarang aku nak hargai jasa beliau berdua aku akan letak link blog mereka di tempat special btw, jom kita pergi ke blog mereka. One more akak Ruqaiyah ada buat contest tak salah [empat hari bulan sebelas dua ribu sebelas] *tarikh tamat. Hah, korang dah habis exam kan? Pergi lah join contest tuhh, bagi meriah sikit. Hehe, sudah aku nak delete segmen yang aku anjurkan tuhh. Buat sakit hati ja -.- okay bye.
THE END

1 comment:

Ikam said...

sabo arr...laen kali buat lagi..>_<

Template By NisaaRazie