HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Kawan or Lawan?

Hi readers ^^
Pelik ja kan tajuk aku hari ni?, anyway aku nak cerita kita berkawan ni biar ikhlas jangan percaya dekat kawan kita tu 100% sebab kadang² kawan kita tu adalah dalang segala masalah kita. Mana-lah tahu segala rahsia kita semuanya ada dekat dia bukan? Lepas kita berjauhan dengan dia buat sementara, besar kemungkinan dia ingat kita dah tak nak berkawan dengan dia, dan dia mahu membongkar rahsia kita tu. Bagi aku memang susah nak cari kawan yang betul² setia dan ikhlas nak berkawan dengan kita. Kadang² kawan yang berkawan dengan aku ni tak pandai simpan rahsia, termasuklah aku. So, its mean no human is perfect. Aku ni dah banyak pengelaman, lagi pun aku dah pernah jadi macam ni berkali². Time aku senang dia selalu ada, time aku susah? Sapa yang tahu? Just kawan aku ja la kan? Tapi dia tak ada disamping aku, sekarang semua masalah aku simpan dalam hati aku. Kawan aku kata aku macam takda masalah apa pun, -.- Hoih, kat sekolah memang aku nampak happy and macam takda masalah sebab aku tak nak cerita tentang masalah aku ni. Lagipun cukupla segala masalah yang aku alami ni, sekarang aku just tunggu waktu yang sesuai untuk lepaskan semua masalah² aku ni.
TUJUAN BUAT ENTRY INI:
Aku harap korang jangan lupa kawan korang yang telah berkawan dengan korang, walaupun dia dah buat kesalahan yang sangat besar dan mungkin dia dah berubah. Sapa yang tahu? Okay, aku pun tak nak membebel panjang² dekat sini sebab nanti berat blog aku bertambah -.-

No comments:

Template By NisaaRazie