HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Awaklah segala²nya dalam Hidup saya

Hi readers ^^
Hari ini hari sejarah bagi aku sebab pertama kali aku minta putus dengan dia, aku minta putus bukan tanpa sebab. Aku minta putus kerana aku ada banyak masalah, aku sakit, aku selalu rasa tak senang hati, aku selalu memikirkan keadaan dia, bahkan aku terasa aku akan kehilangannya buat selamanya, dan aku mengelami tekanan emosi yang melampau baru² ini. Bie, bby sayang sangat kat bie. Bby janji akan bersama bie apabila jiwa bby tenang, itupun kalau bby masih hidup dan bie tak akan dimiliki oleh sesiapa pun. Bie, tolong jaga diri ekk, baru² ni bby ada mimpi tentang bie. Dalam mimpi bby, bie bahagia sangat. Bie seronok, bukan sebab bby tapi sebab .... bie bby sayang sangat kat bie, seumur hidup bby, ini baru pertama kali bby rasa betul² tak boleh berpisah langsung dengan bie. Akhir kata, kenapa Mr M like status relationship aku? Dia memang ikhlas melepaskan aku ka? 

Hm, by the way Mr M thanks share lagu ni dekat efbie kau. Aku tahu apa maksud kau disebalik lagu ini ;
Nisa suka sangat dengan lagu ni
THE END 

No comments:

Template By NisaaRazie