HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Aku sayang kau, tapi?

Hi readers ^^
Hari ini dengan rasminya Blogger [Haters Sayang Famous] dah bertukar wajah sebelum masuk bulan November. Haha, *gatai tangan nak tukar. By the way, entry aku hari ini agak shortest juga dan agak longest. So, let's look~
Once upon a time, when i open my facebook alahaii, minah gedik marah dekat aku weyhh -.- aku tahu la kau tu hot . Tak macam aku kan? Kau tu peramah, aku? Aku an arrogant person right? By the way, aku bukannya nak bermusuh-musuhan dengan kau tapi dah kau sakitkan hati aku dengan memaki hamun tu apasal sys? Ada ka aku maki hamun kau? Takda kan?, aku just bagi nasihat. Salahka weyhh? Okay, mungkin mak ayah kau tak pernah beri nasihat yang pedas² dekat kau. Satu hari nanti bila kau dah kena macam apa yang kau buat dekat aku, baru kau tahu. Disebabkan kau tu Friends Classmate aku, aku sayangkan kau tapi aku harap sangat kau tu boleh jadi orang yang pernah aku kenal dahulu. Okay sayangs? Memang susah nak pujuk and nasihatkan kau tapi tak mengapalah kau nak dengar or tak itu hak kau. Mulai hari ni aku tak akan ganggu keperibadian kau lagi. Faham? That's All.
It's that right? I wil be a famous person when this story happen. Anyway, ilove my friends.
THE END

No comments:

Template By NisaaRazie