HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Bloggerku umpama Nyawaku


Hi readers ^^
Kau nampak tak tittle aku hari ni ? Sebenarnya aku pun tak terfikir nak buat entry yang bertajuk " Bloggerku umpama Nyawaku " Nampak pelik ja kan ? , btw ianya mengisahkan dunia korang dan blog . Korang perasan tak , sesetengah blogger menaip tentang hidup mereka seperti Diary . Aku nak nasihatkan kepada blogger2 yang membuat blog semata2 untuk menaip kisah korang sepanjang masa biar korang tak buat blog , aku tahu ramai yang akan mengatakan " Ala budak kecik ni ! Ikut suka aku la nak taip apa pun kat blog aku , ni blog aku bukan blog kau ! " Ya , aku tahu tu blog kau tapi korang tak rasa malu ka jika orang luar negara baca entry korang tu . Mana nak tahu time tu dia tengah baca entry yang soal pergaduhan korang dengan someone ? Tak malu ka ? , " Ehh2 , budak kecik ni ! Macam la dia tak pernah update pasal kehidupan dia " Aku pun pernah update pasal kehidupan aku tapi sekarang aku dah sedar sebab sekarang macam2 yang boleh berlaku seperti fitnah , menipu dan sebagainya . So , aku kat sini just nak bagi nasihat sahaja . If korang rasa tak sesuai dengan korang just Tekan CTRL+W
Sekian ^^

2 comments:

EyA edamanhatiku said...

EyA xla post hal pribadi kat blog (bru kn) but pleaz dear..jan ckap mcm tu,byk yg trasa nnt..lgpun pa slhnya lao d share slagi ad yg mhu mmbaca n komen plak tu...nasihat je jan trasa ya..salam knal

Nisaa Razie said...

@EyA edamanhatiku thanks atas nasihat eya, nisa sangat hargainya ^^

Template By NisaaRazie