HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

#3 ; 10 things you hate .


Hi pakwes and awekss2 sekalian  

Pagi2 buta lepas sahur ni aku nak sambung challenges aku dan hari ni maybe 2 challenges yang akan aku perhabiskan sebab semalam tak sempat nak update blog la -.-' 

#3 ; 10 things you hate

  • My haters
  • Besties yang buat cerita lain tentang diri aku
  • Pe-ganggu antara hubungan aku and hubby aku
  • Membohongi aku 
  • Ambil kesempatan untuk mempergunakan aku
  • Novel Remaja 
  • Orang yang lukakan hati aku
  • The person who's taken my boyfie
  • The person who's taken my besties
  • Milo ais \minuman yang bercampur dengan susu pekat/

2 comments:

AmyZana said...

awk x suke milo ais? sye suke sgt! sedap! hehehe :D

Nisaa Razie said...

@AmyZana ouh ya ? Nis tak brapa suka la , sbb ad susu pekat byk sgt ^^ nis ni memilih skit .

Template By NisaaRazie