HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

#1 ; 10 things about you .


Hi readers ,

Hari ni tibalah masa untuk aku start segala persoalan challenge ini , so jom start .

  • Aku ialah seorang kakak sulung kepada 4 orang adikku , walaubagaimanapun aku tetap tidak suka menjadi anak sulung -.-' Kerana , kerjanya amat berat ! 
  • Seterusnya , aku bersekolah di SMK Hutan Kampong . Yahh , i know korang akan kata sekolah tu teruk . Bukan ? , hmp -__- Whatever la , yang pasti aku tak nakal macam pelajar2 yang lain .
  • Aku seorang yang suka menakiti hati orang , terutamanya kawan sekelas aku dan boyfieku sendiri . " Ehh2 , kau ni jahatlah NISA ! " Yes , i know it tapi aku tetap akan menangis dahulu sebelum mereka menangis . Haha , tu lah perangai terburuk aku dan aku ni seorang yang pemalas dalam bidang mengemas rumah dan membaca buku teks sejarah serta kemahiran hidup bersepadu .
  • Aku ni kaki makan , sampailah boyfie aku tanya " Bila bby nak diet ? " hee , sorry sayang . Hobi cek memang suka makan , nasiblah bulan Ramadhan ni kena puasa sehingga sebulan . So , aku boleh kurangkan berat badan aku ni .
  • Aku ni seorang yang agak dikategorikan pendek ! Tak percaya ? Lantak kaulah , nak ke tidak . Aku juga dikategorikan ahli yang bijak dalam business dalam kelas aku , tapi aku tak lah bannga seperti orang lain . 
  • Untuk pengetahuan korang aku ni telah ditaken oleh someone yahh , jangan pi gatai minta couple pula dengan aku . Kalau gatai juga , kau tahulah nasib kau . 
  • Okay , dalam banyak2 favourite . Aku paling suka kaler biru muda sebab sejuk mata bila memandangnya . Spaghetti , steak , laksa , chicken chop dan makanan ala2 barat ni favourite aku . If ada ja spaghetti aku akan hentam dulu tanpa mengira adik beradikku itu , hee . Btw , aku ni anti susu pekat sikit sebab aku pun tak tahu -.-' 
  • Mood aku ? Aku ni suka merajuk sikit , tapi bila aku tanya boyfie aku . Dia kata dia kuat lagi -.-' pening2 . Marah ? Hah , mood marah tu tiap2 hari . Jangan kata sejam saja , dua enam jam kadang2 .
  • Aku ni kaki mengusik adik2 aku , hee . Aku suka gila usik adik2 aku tanpa mengira waktu dan tempat . Kadang2 aku bermanja2 dengan mereka , kadang2 aku buli mereka . Kadang2 juga mereka yang buli aku . HAHA ! 
Okay , stop sampai di sini sahaja ya . Bai !

    No comments:

    Template By NisaaRazie