HOME TUTORIALS FREEBIES TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

Giveaway By Fyah Ahmad

Assalamualaikum.


Heiiilooowaaa -,-

Masa bosan cenggini, eloklah Nisa update blog memandangkan Internet SuperbDuperb Laju pula kan kann? Okayy, sekarang awak dah nampak banner di atas? Nak join tak? Hadiahnya banyak tentang perempuan :3 So, yang para jejaka serta jejakun tu tak payah join la nohh. Wkwkwk XD

AZAM 2013

Waitt! Azam 2013? Azam Nisa memang banyak. Sebanyak gunung yang tertinggi gituu~ Okayy, di bawah ini semua azam yang Nisa nak ia jadi kenyataan :')
Memandangkan tahun depan Nisa akan digelar pelajar tingkatan 4 dan baru nak kenal dunia kepayahan. Nisa nak buang semua sifat cemburu Nisa terhadap ex Nisa atau dikenali sebagai abang angkat Nisa :') Nisa terlalu sayangkan dia dan terlalu cintakan dia sepenuh hati, jiwa dan raga Nisa. Akhirnya, dia tak faham betapa sayangnya Nisa dekat dia even Nisa dah cari pengganti dia tapi Nisa tetap tak boleh lupakan dia. So, tahun depan Nisa nak sangat hidup Single. Hidup ber'couple' ni buat sakit hati jaa, tambah-tambah bila kita terlalu sayangkan dia, dia akan lepaskan kita dengan begitu mudah. Orang lelaki memang macam ini kaa? :'( Kalau semua lelaki macam ni, memang Nisa akan membujang sampai ke tua agaknya. Nisa juga berharap tahun depan tiada lagi peristiwa yang bakal menyakitkan hati Nisa. Nisa tak nak ungkit masa silam Nisa lagi. Ia sangat menyakitkan :'( Andai awak tahu perasaan saya, pasti awak akan buat macam mana saya buat. Actually, sebelum ex Nisa couple dengan orang lain Nisa memang dah syakk dia jatuh hati dekat perempuan tu. Hmm, btw Nisa perlu relakan semuanya. Walaupun ramai orang doakan Nisa kembali dekat dia. *Dear awak, dia ex saya. Dia dah EXPIRED bagi saya. Tiada lagi peluang ketiga untuk dia, setelah dia mensia-siakan peluang kedua yang saya berikan* Hampir setahun setengah Nisa menangis untuk seorang lelaki. Nisa terlalu sayangkan dia dan cintakan dia. Tapi alhamdulillah, pelajaran Nisa tak terjejas. So, lebih afdal lagi. Lebih baik Nisa tumpukan perhatian pada pelajaran untuk masa hadapan Nisa. Satu lagi, Nisa berharap sangat-sangat segala kesakitan yang Nisa alami selama 2 tahun ni akan terbongkar. Nisa nak sangat tahu, sama ada Nisa ni ada penyakit atau tidak sebab Nisa sering sakit kepala. Bila berdiri tengah panas mesti rasa macam nak pitam. Then, rambut Nisa banyak dah gugur :'/ Hmm, tahun ni adalah tahun yang penuh dengan perasaan BENCI, SEDIH, GEMBIRA dan sebagainya. Nisa berharap sangat tahun hadapan adalah tahun yang lebih baik daripada tahun ini :')
Encik Random.org tolong pilih saya sebagai pemenang. I'm very hopeless :')
Giveaway ini diataja oleh Fyah Ahmad

2 comments:

lilyerliyani said...

dear, please contact us on Fb regarding to ur winning of giveaway Fatin Nabila as soon as possible. thanks... =)

lilyerliyani said...

dear, contact sini k..

http://www.facebook.com/pages/HaniFajar-Collection/321696181270931

Template By NisaaRazie